Jak nakupovat
Výběr zboží
Na webových stránkách: http://www.familyrelax.cz je vyhledávání možné zadáním názvu zboží do vyhledávací kolonky nebo pomocí kategorií, pod kterými naleznete konkrétní výrobek.
Možnosti objednání
1. On-line objednávka na webových stránkách
Vložení do košíku, vyplnění objednávkového formuláře a odeslání objednávky
Po vložení položek do nákupního košíku se pomocí ikonky košíku vpravo nahoře nebo pomocí kolonky zobrazit košík u produktu dostanete na objednávkový formulář, kde můžete objednávku zkontrolovat, případně ji upravit. Zde vyplníte doručovací a fakturační údaje, zvolíte možnost dopravy a způsob platby (bližší informace a ceny naleznete v sekci Přeprava), objednávku po odsouhlasení obchodních podmínek odešlete. Následně vám bude potvrzena objednávka e-mailem. Pokud potvrzovací e-mail neobdržíte, objednávka nebyla zaregistrována v systému a je nutné ji vytvořit znovu nebo nás kontaktovat e-mailem: [email protected] či telefonicky na čísle +420 732 703 435.
2. Objednávka e-mailem
Pakliže si přejete vytvořit objednávku e-mailem, kontaktujte nás prostřednictvím [email protected], uveďte přesný druh zboží a počet kusů, zvolený způsob přepravy, Vaši doručovací adresu včetně telefonního čísla, případně fakturační adresu při nákupu na firmu nebo instituci (název firmy, adresu, IČO, DIČ). Pokud si zvolíte doručení na výdejní místo, vyberte si na webových stránkách přepravce adresu místa doručení nebo číslo doručovacího místa. Také napište způsob platby, zda na dobírku (pouze po České republice a Slovensku) nebo převodem, pak Vám budou odeslány bankovní údaje e-mailem. Bližší informace a ceny naleznete v sekci Přeprava. Poté Vám bude zasláno zboží požadovanou přepravní službou.
3. Objednávka telefonicky
Objednání je možné také telefonicky, uvedete přesný druh zboží a počet kusů, zvolený způsob přepravy, Vaši doručovací adresu včetně telefonního čísla, případně fakturační adresu při nákupu na firmu nebo instituci (název firmy, adresu, IČO DIČ). Také sdělíte způsob platby, zda na dobírku (pouze po České republice a Slovensku) nebo převodem, pak Vám budou odeslány bankovní údaje e-mailem nebo smskou, dle domluvy. Bližší informace a ceny naleznete v sekci Přeprava. Poté Vám bude zasláno zboží požadovanou přepravní službou.
Objednané zboží vám zašleme co nejdříve Vámi vybranou přepravou, e-mailem budete informováni o vyskladnění a předání přepravci, obdržíte sledovací číslo pro možnost sledování zásilky. Při doručení na výdejní místo Vás bude kontaktovat přepravce smskou a zašle heslo pro vyzvednutí balíčku.
4. Návštěva showroomu
Zboží je možné zakoupit a osobně si vyzkoušet v našem showroomu – provozovně na adrese: Schovaná 4247, 468 01 Jablonec nad Nisou – Kokonín. Pakliže budete mít problém s nalezením provozovny, neváhejte nás telefonicky kontaktovat na tel.: +420 732 703 435, ochotně Vás budeme navigovat do cíle, ulice Schovaná se tak nejmenuje nadarmo J.
Reklamace – dorazilo vám poškozené zboží – postup
Při přebírání balíček zkontrolujte a pokud zjistíte při převzetí poškozené balení – ihned to oznamte přepravci, který by měl pořídit fotodokumentaci, doporučujeme i Vám pořízení fotografií a zásilku nemusíte přebírat. Bude nám vrácena přepravcem zpět. Informujte nás prosím o nepřevzetí zboží. Pakliže zásilku převezmete a zboží bude poškozené, také nás kontaktujte a domluvíme další postup. Zboží po České republice a Slovensku můžeme na vlastní náklady od vás vyzvednout – po dohodě s námi ho stačí odnést pečlivě zabalené zpět na výdejní místo, kde zajistíme bezplatné odeslání na naši adresu – není třeba nic vyplňovat, přepravní štítek bude mít kurýr nebo výdejní místo připravený. Jednalo – li se o zboží, které bylo uhrazeno převodem nebo platební kartou, uveďte svůj bankovní účet pro vrácení platby a číslo objednávky.
Pro vyřízení reklamace nás můžete kontaktovat e-mailem: [email protected], nebo na telefonním čísle: +420 732 703 435, domluvíme se na dalším postupu. Pro vyřízení reklamace je třeba číslo objednávky a doklad o koupi – alespoň jeho kopii.
Pokud zboží pošlete poštou, nezapomeňte přiložit průvodní dopis, ve kterém podrobně popište závadu a uveďte kontakt na Vás – adresu a telefonní číslo, případně číslo účtu, kam máme peníze vrátit, jestliže nebudete požadovat výměnu zboží za nové.
K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet a následně zboží pečlivě a bezpečně pro odeslání zabalit.
Zásilku odešlete na adresu:
Family Relax s.r.o.
Fibichova 234/6
46606 Jablonec nad Nisou
Tel.: +420 732 703 435
Dotazy
Vaše dotazy ke zboží, upřesnění nebo úpravu objednávky, fakturaci, reklamaci, domluvu návštěvy v showroomu s Vámi ochotně vyřídíme na telefonním čísle. +420 732 703 435 či e-mailem: [email protected]. Neváhejte nás kontaktovat.
Provozní doba
Pondělí až pátek : 9,00 – 18,00 hod.
Návštěva showroomu (provozovny) po předchozí domluvě telefonicky +420 732 703 435 nebo e-mailem: [email protected].