How to shop
Goods selection
On the website: http://www.familyrelax.cz you can search by entering the product name in the search box or by using the categories under which you can find a specific product.
Ordering options
1. On-line ordering on the website
Add to cart, fill out order form and submit order
After adding items to the shopping cart, use the cart icon on the top right or the view cart box next to the product to get to the order form, where you can check the order or modify it. Here you fill in the delivery and billing details, choose the shipping option and payment method (for more information and prices, see the Shipping section), and submit the order after agreeing to the terms and conditions. Your order will then be confirmed by e-mail. If you do not receive a confirmation e-mail, the order has not been registered in the system and you must create it again or contact us by e-mail: [email protected] či telefonicky na čísle +420 732 703 435.
2. Order by e-mail
If you wish to place an order by e-mail, please contact us via [email protected], uveďte přesný druh zboží a počet kusů, zvolený způsob přepravy, Vaši doručovací adresu včetně telefonního čísla, případně fakturační adresu při nákupu na firmu nebo instituci (název firmy, adresu, IČO, DIČ). Pokud si zvolíte doručení na výdejní místo, vyberte si na webových stránkách přepravce adresu místa doručení nebo číslo doručovacího místa. Také napište způsob platby, zda na dobírku (pouze po České republice a Slovensku) nebo převodem, pak Vám budou odeslány bankovní údaje e-mailem. Bližší informace a ceny naleznete v sekci Přeprava. Poté Vám bude zasláno zboží požadovanou přepravní službou.
3. Order by phone
Objednání je možné také telefonicky, uvedete přesný druh zboží a počet kusů, zvolený způsob přepravy, Vaši doručovací adresu včetně telefonního čísla, případně fakturační adresu při nákupu na firmu nebo instituci (název firmy, adresu, IČO DIČ). Také sdělíte způsob platby, zda na dobírku (pouze po České republice a Slovensku) nebo převodem, pak Vám budou odeslány bankovní údaje e-mailem nebo smskou, dle domluvy. Bližší informace a ceny naleznete v sekci Přeprava. Poté Vám bude zasláno zboží požadovanou přepravní službou.
Objednané zboží vám zašleme co nejdříve Vámi vybranou přepravou, e-mailem budete informováni o vyskladnění a předání přepravci, obdržíte sledovací číslo pro možnost sledování zásilky. Při doručení na výdejní místo Vás bude kontaktovat přepravce smskou a zašle heslo pro vyzvednutí balíčku.
4. Visit to the showroom
The goods can be purchased and personally tried on in our showroom at Schovaná 4247, 468 01 Jablonec nad Nisou - Kokonín. If you have any problems with finding the shop, do not hesitate to contact us by phone on +420 732 703 435, we will gladly guide you to your destination, Schovaná street is not called J for nothing.
Complaint - damaged goods have arrived - procedure
Při přebírání balíček zkontrolujte a pokud zjistíte při převzetí poškozené balení – ihned to oznamte přepravci, který by měl pořídit fotodokumentaci, doporučujeme i Vám pořízení fotografií a zásilku nemusíte přebírat. Bude nám vrácena přepravcem zpět. Informujte nás prosím o nepřevzetí zboží. Pakliže zásilku převezmete a zboží bude poškozené, také nás kontaktujte a domluvíme další postup. Zboží po České republice a Slovensku můžeme na vlastní náklady od vás vyzvednout – po dohodě s námi ho stačí odnést pečlivě zabalené zpět na výdejní místo, kde zajistíme bezplatné odeslání na naši adresu – není třeba nic vyplňovat, přepravní štítek bude mít kurýr nebo výdejní místo připravený. Jednalo – li se o zboží, které bylo uhrazeno převodem nebo platební kartou, uveďte svůj bankovní účet pro vrácení platby a číslo objednávky.
You can contact us by e-mail to settle your complaint: [email protected], or call +420 732 703 435 to discuss the next steps. To process a claim, you will need the order number and proof of purchase - at least a copy.
If you send the goods by post, do not forget to enclose a covering letter in which you describe the defect in detail and provide a contact for you - address and telephone number, or an account number where we can refund the money if you do not request an exchange for new goods.
The original packaging is not necessary for the claim, but it is advisable to carry the goods in it and then pack the goods carefully and safely for shipment.
Send the parcel to:
Family Relax s. r. o.
Fibichova 234/6
46606 Jablonec nad Nisou
Tel: +420 732 703 435
Enquiries
Your questions about the goods, clarification or modification of the order, invoicing, complaints, arranging a visit to the showroom with you we will gladly deal with you on the phone number. +420 732 703 435 or by e-mail: [email protected]. Do not hesitate to contact us.
Operating hours
Monday to Friday : 9.00 a.m. to 6.00 p.m.
Visit to the showroom (premises) by prior arrangement by phone +420 732 703 435 or by e-mail: [email protected].